
tanımlamalar hakkında yardım!!!
Forum kuralları
Forum kurallarını okuyup, uyunuz!
Forum kurallarını okuyup, uyunuz!
tanımlamalar hakkında yardım!!!
merhaba arkadaşlar ben bir proje üzerinde çalışıyorum ve firmanın yeni bilgiler girebilmesi için bir kısım oluşturmam lazım yalnız sorunum var .Sorunum bu kısımda her tanımlamam gereken veri için ayrı ayrı mı database mi oluşturmalıyım yoksa tüm hepsi için bir database oluştursam yeterli olur mu? bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.Şimdiden bu mesaja vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim... 

Değişir...
Eğer birbirleriyle ilgili değişkenlerse tek Table daha mantıklı olacaktır.
Örneğin personel bilgileri (ad, soyad, tel...) tek Table'de tutulur.
Alakasız verilerse, ilgilileri gruplandırarak Table oluşturmanızı tavsiye ederim.
Eğer birbirleriyle ilgili değişkenlerse tek Table daha mantıklı olacaktır.
Örneğin personel bilgileri (ad, soyad, tel...) tek Table'de tutulur.
Alakasız verilerse, ilgilileri gruplandırarak Table oluşturmanızı tavsiye ederim.
En son ulu coder tarafından 22 Nis 2006 03:51 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.